POMOC

    Zamówienia
    Jak mogę zmienić adres dostawy?
    Skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub telefonicznie +48 888 698 120 lub +48 514 950 025. Pamiętaj, by podać numer swojego zamówienia.Mam kupon rabatowy. W jaki sposób mogę z niego skorzystać?
    Proszę złożyć swoje zamówienie, a następnie w podsumowaniu zakupów wpisać swój kod w pole ‘Kupon rabatowy’.

    Czy inni mogą korzystać z moich projektów?
    Nie, tylko Ty możesz zamawiać etui ze swoimi projektami.

    Czy mogę udostępnić swoje projekty innym użytkownikom?
    Jeżeli chcesz sprzedać nam swój projekt i udostępnić go innym, prosimy o kontakt.

    Produkty
    Na jakie telefony mogę zamówić spersonalizowane etui?
    W tym momencie na iPhone 5S i 5, iPhone 4S i 4, Samsung Galaxy S4 i Samsung Galaxy S3.Czy produkt objęty jest gwarancją?
    Tak, produkt objęty jest naszą gwarancją. Zależy nam na Twojej satysfakcji i dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty spełniały Twoje wymagania. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt.

    Dostałem przesyłkę, etui zostało uszkodzone podczas transportu. Co robić?
    Staramy się maksymalnie zabezpieczyć paczkę przed takimi wypadkami. Natomiast jeśli otrzymasz uszkodzone etui, prosimy o zachowanie opakowania, paragonu/faktury oraz o przesłanie zdjęć uszkodzenia. Zrobimy wszystko by jak najszybciej rozwiązać problem.

    Obrazki
    Widzę komunikat o słabej jakości obrazu. Co robić?
    By dostarczać etui jak najlepszej jakości, rekomendujemy używanie obrazów dobrej jakości. Ostrzeżenie pojawia się, gdy załadowany obrazek jest niskiej rozdzielczości i może wpłynąć na jakość nadruku.
    Wysyłka
    Ile trwa przygotowanie mojego etui do wysyłki?
    Dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej przygotować zamówione produkty – są gotowe do wysyłki do 48h (zazwyczaj 24h) od zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień czas oczekiwania może się wydłużyć do 72h, jednak są to sporadyczne wypadki.Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
    Jeżeli utworzyłeś konto przy realizacji zamówienia, możesz sprawdzić status zamówienia logując się na swoje konto.

    Jakie mam opcje wysyłki?
    Paczki wysyłamy kurierem UPS oraz Pocztą Polską. Możliwa jest również przesyłka za pobraniem.

    Płatności
    Jak mogę zapłacić za moje etui?
    Oferujemy trzy sposoby płatności: klasycznym przelewem, błyskawicznym przelewem za pośrednictwem przelewy24 oraz płatność przy odbiorze paczki.Czy mogę zapłacić kartą kredytową?
    Tak, za pośrednictwem systemu przelewy24.

    Chcę zapłacić klasycznym przelewem. Jaki jest numer konta do płatności?
    Nasz numer konta 64 1140 2004 0000 3402 6505 5201. Po dokonaniu płatności prosimy o przysłanie potwierdzenia płatności na nasz adres kontakt@picase.pl. Będziemy mogli szybciej przygotować paczkę.

    Inne
    Jeżeli masz jakieś pytania, prosimy o kontakt – za pomocą formularza lub telefonicznie +48 888 698 120 lub +48 514 950 025.